Sker der ingenting, indtil nogen sælger Somthing

Du kan altid fortælle en god sælger, de er altid på udkig efter muligheder for at gøre netop dette. Hver chance de får de vil fremme uanset hvad det er, de tilbyder. De er kørt gennem deres behov for enten at lave penge, de er passionerede omkring varerne og tjenester, de tilbyder eller begge dele.
Og for dem af jer, der vende næsen på mennesker, der sælger for et levende, glem det! Alle har til at sælge noget. Du ville ikke have et job, hvis virksomheden ikke havde noget at tilbyde. Alle virksomheder har til at sælge noget. Sælger skaber forretning. Salg skaber økonomier. Tænk hvad der ville ske hvis dit lokale supermarked havde ingen materiel til at sælge. De ville gå fallit og så ville mange andre virksomheder, der sælger deres produkter til supermarkedet. Dynger af mennesker ville være arbejdsløse, som der ville være nogen grund til at være på arbejde. Hvis du arbejder i en uddannelsesinstitution, hvad der ville ske hvis du ikke har kurser for at sælge? Der ville ikke være nødvendigt at ansætte nogen som du ikke ville gøre nogen penge til at køre organisationen.
Der er flere til salg, end at fortælle
Ifølge Michael Gross, forældrerollen ekspert og velkendte højttaler, når du ved, hvem du har at gøre med, kan du markant øge antallet af salget du foretage. Fødsel rækkefølgen viden giver dig afgørende spor til den fremgangsmåde, du bruger og hjælper dig øge din salgsresultater.
Første borns
Hvis du sælger til første borns gøre din tilgang direkte og til punktet i overensstemmelse med deres direkte, no-nonsense personligheder. De kan lide kød og kartofler typeoplysninger til at hjælpe dem med at træffe en beslutning og de reagere ikke så let til glans og glitter af farvede brochurer og andre klokker og fløjter, der kan bruges i salgsprocessen. Ved salg til første borns fortælle dem hvad din tjeneste eller et produkt vil gøre for dem i stedet fokusere på funktioner eller modeluner.
Lukker et salg til første borns er også vanskeligt. Første borns gerne være i kontrol, så det er en fejltagelse at bakke dem ind i et hjørne. “Nu, hvor du kan se fordelene jeg skal bare vise dig hvor kan man melde” tilgang vil ikke arbejde med mange første nyfødte. De er forsigtige og ofte gerne tage deres tid og overveje deres muligheder. Et forsøg på en hurtig afslutning kan få dem til at bakke ud helt. Første borns nødt til at tænke, at de gør de købe i stedet for de sælges til men det betyder ikke, at du ikke følger med første nyfødte. Du skal muligvis være meget vedholdende med denne gruppe, som de har lyst til at tage deres tid, når de køber.
Andet og mellemste borns
Andet og mellemste borns værdi relationer så en alert sælger vil arbejde på at finde af om deres kunders venner, familie og interesser. I modsætning til disse direkte første borns gerne sekunder være stillede spørgsmål så vær ikke genert ved salg til et andet eller mellemste barn. Disse mennesker som regel salg opkald uden for arbejdsmiljøet, så de reagerer godt på sociale opkald og salgsfremmende aktiviteter. Sekunder har ikke noget imod at blive solgt til så Leman tyder på, at nogen at sælge dem ikke bør være bange for at lukke salget, men give dem en chance for at tjekke med andre først.
Youngests
De kan lide at spille så sælge til dem skal være en sjov oplevelse. De vil også gerne tage risici, så de er mere tilbøjelige til at prøve nye tendenser end første borns. Youngests reagerer godt på skinnende brochurer, grafer og PowerPoint-præsentationer, der indeholder alle de klokker og fløjter, at første borns tendens til at shun. Deres heftighed gør dem mere modtagelige for at underskrive på den stiplede linje uden forsinkelse så vær ikke bange for at flytte hurtigt lukke et salg, hvis de giver en åbning.
Det sidste ord
Er ikke så interessant? Der er altid mere at lære, når det kommer til at sælge. Lad os se det i øjnene, livet er alt om relationer i nogle måde ikke er det? Hvad gør du for at lære hvordan man kan styrke dine kommunikationsevner med andre? Det er absolut værd at læse bøger, ligesom Michael’s så at ikke kun du lærer hvordan man kommunikere effektivt, men vigtigst du lære om dig selv, og hvad gør dig tick.
For en komplet guide til fødsel rækkefølgen bør personligheder at bruge i din familie og på arbejdspladsen du læse den banebrydende nye bog, som alle taler om “Hvorfor første Borns regere verden og sidste Borns ønsker at ændre det af Michael Grose. Bestil fra www.parentingideas.com.au for kun $27AUD.
Har en dejlig uge!
Lorraine Pirihi